• +085-7600491
  • info@skinmedix.nl

Klachtenbehandeling

Klachtenbehandeling

De tevredenheid van onze cliënten is zeer belangrijk voor SkinMedix. De cosmetisch arts spant zich daarom altijd in voor uiterst kwalitatieve en toegankelijke behandelingen met natuurlijke resultaten. Transparante communicatie tot en met het herstel tussen cliënt en de cosmetisch arts is hierbij essentieel. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u als cliënt niet tevreden bent na een behandeling. Heeft u een klacht naar aanleiding van een behandeling bij SkinMedix of naar aanleiding van contact met de cosmetisch arts van SkinMedix? We komen graag met u in contact om de klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 085-7600491 of stuur een bericht via ons contactformulier met het onderwerp ‘klachtenbehandeling’.

Stap 1 – Neem telefonisch contact met ons op

Heeft u een vraag of bent u niet tevreden over een behandeling of het resultaat ervan? We verzoeken u om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 085 – 7600491. Wij nemen uw klacht altijd serieus. Onze assistentes staan u graag te woord om een oplossing te zoeken. Indien gewenst maken zij ook direct een controle afspraak bij de cosmetisch arts van SkinMedix.

Stap 2 – Een gesprek met de cosmetisch arts

Tijdens een gesprek met uw cosmetisch arts kunt u uw klacht voorleggen. Samen bespreekt u het probleem en probeert u een passende oplossing te vinden. We leren graag van uw feedback.

Stap 3 – Interne klachtenfunctionaris

Komt u er niet uit met uw cosmetisch arts van SkinMedix, dan zal uw klacht worden voorgelegd aan de interne klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal de klacht nogmaals grondig onderzoeken en beoordelen. De klachtenfunctionaris zal u eventueel aanvullend informeren over de te volgen procedure en de voortang van de procedure.

Stap 4 – Onafhankelijke klachtencommissie

SkinMedix is aangesloten bij de onafhankelijke klachtencommissie DOKh (lidmaatschapnummer 25926). Meer informatie over klachtenbehandeling en deze klachtencommissie vindt u op de website van DOKh. Komt u er niet uit met de cosmetisch arts van SkinMedix en/of de interne klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klacht bij deze onafhankelijke klachtencommissie voorleggen. De cosmetisch arts en/of interne klachtenfunctionaris zal u hiernaar verwijzen.